-
Promocja!
Procesy sprzedażowe , Promocje produktów
Obsługa reklamacji
Opracowany model zawiera elementy takie jak analiza pisma, rozpatrzenie reklamacji i decyzję o jej zasadności, wysłanie odpowiedzi do Klienta oraz ewidencję zdarzeń reklamacyjnych.
-
Modele procesów biznesowych , Procesy sprzedażowe
Model procesu sprzedażowego
Proces sprzedażowy to ogólny schemat przebiegu standardowego procesu sprzedaży od momentu planowania sprzedaży do nowej sprzedaży. Schemat ma na celu zobrazowanie przepływu zadań i odpowiedzialności na poszczególnych etapach sprzedaży.
-
Modele procesów biznesowych , Procesy sprzedażowe
Przygotowanie oferty handlowej
Model procesu przygotowanie oferty handlowej to schemat przepływu zadań od momentu pojawienia się szansy sprzedażowej do ostatecznej decyzji. Opracowany model zawiera elementy: zebranie danych do oferty, przygotowanie, przedstawienie oferty i jej negocjację.
-
Procesy sprzedażowe , Produkty
Przygotowanie i podpisanie umowy handlow...
Model procesu przygotowanie i podpisanie umowy handlowej to schemat przepływu zadań od momentu zaakceptowania oferty handlowej do podpisania umowy handlowej. Opracowany model zawiera wszystkie niezbędne
-
Procesy sprzedażowe , Produkty
Poszukiwanie szans sprzedażowych
Model procesu poszukiwanie szans sprzedażowych to schemat przepływu zadań wynikających bezpośrednio z planów sprzedażowych pracowników Zespołu Handlowego. Celem procesu jest pozyskanie nowych szans sprzedażowych.
-
Modele procesów biznesowych , Procesy sprzedażowe
Uruchomienie umowy sprzedażowej
Model procesu uruchomienia umowy to schemat przepływu zadań od podpisania umowy do jej aktywacji. Celem procesu jest umożliwienie Klientowi korzystania z usług, które zakupił w ramach umowy – np. możliwość składania zamówień na towary.
-
Bez kategorii , Procesy sprzedażowe
Realizacja zamówienia handlowego
Model procesu realizacja zamówienia to schemat przepływu zadań występujących po wpływie zamówienia Klienta. Opracowany model zawiera wszystkie niezbędne elementy. Celem procesu jest przekazanie zamówienia do realizacji.
-
Bez kategorii , Procesy sprzedażowe
Planowanie sprzedaży
Model procesu planowanie sprzedaży rozpisany jest w 7 krokach i rozpoczyna się w momencie terminu ustalania rocznego budżetu sprzedaży. Procesy powiązane to: poszukiwanie szans sprzedażowych i rozliczanie premii handlowej.
-
Modele procesów biznesowych , Procesy sprzedażowe
Udział w przetargach
Model procesu udział w przetargach to schemat przepływu zadań wynikających z poszukiwania szans sprzedażowych. Celem opracowanego procesu jest pozyskanie kontraktu handlowego na drodze wygranego postępowania przetargowego.
Procesy sprzedażowe
Model procesu sprzedażowego prezentuje połączenia między ośmioma procesami biznesowymi realizowanymi przez Dział Sprzedaży. Mapa połączeń uwzględnia kolejne etapy sprzedaży począwszy od jej planowania poprzez poszukiwanie szans sprzedażowych oraz udział w przetargach. Następnie ujęte są elementy ofertowania od przygotowania umowy handlowej czego wynikiem jest przygotowanie i podpisanie z Klientem umowy handlowej. W modelu uwzględniono również procesy pospredażowe takie jak uruchomienie umowy oraz realizacja zamówienia z niej wynikającego. Ostatnim etapem uwzględnionym w opracowanym modelu jest obsługa procesu reklamacji.
Szczegółowe diagramy procesów dostępne są w sklepie poniżej, w razie zainteresowania zapraszamy do wcześniejszego zapoznania się ze szczegółowym opisem każdego produktu.
Wyświetlanie wszystkich wyników: 9