Proces na zamówienie …

Opublikowane przez Nova Praxis w dniu

W ofercie serwisu store.novapraxis.pl znajdziemy produkt „Proces na zamówienie„, który przeznaczony jest dla firm szukających rozwiązań do punktowego usprawnienia swojego biznesu. Wykorzystując wiedzę ekspertów Nova Praxis możemy w szybki i prosty sposób opracować wybranego procesu.

Wiele firm, po pandemii COVID-19 zmaga się z problemami organizacyjnymi wewnątrz firmy. To co wcześniej działało przestało działać. Pojawiają się opóźnienia, spadek obrotów i oczywiście konieczność wdrażania oszczędności. Tylko jak się do tego zabrać?

  • Krok 1 – Identyfikacja miejsc wymagających zmian
  • Krok 2- Zamodelowanie procesu AS IS, tj. jak na dziś funkcjonuje dany proces lub część organizacji np: obsługa zamówień, obsługa płatności, obsługa klienta itp. To kluczowa sprawa w dalszym procesie wdrażania zmian organizacyjnym. Tu z pomocą przychodzą gotowe mapy procesów lub właśnie wspomniany wcześniej „Proces na zamówienie”. Przy tworzeniu mapy procesów identyfikujemy wszystkich aktorów, wszystkie artefakty (dokumenty), wykorzystywane systemy oraz sposób przepływu informacji między działami.
  • Krok 3 – Ustalamy miejsca, które działają nieefektywnie, gdzie występują marnotrawstwa leanowskie (np: nadmierny transport, zbyt złożone punkty decyzyjne, nadmierna biurokracja, powielanie pewnych zadań itp.)
  • Krok 4 – Wdrożenie zaplanowanych zmian w organizacji

Warto nadmienić, że otrzymując źródła do opracowanej mapy procesów możemy sami opracowywać wewnętrzne procedury i publikować je wewnątrz organizacji. To sprawia, że opracowane przez nas procesy zaczynają żyć w organizacji.

Podsumowując „Proces na zamówienie” to rozwiązanie dla firm małych i średnich, które szukają prostych i szybkich rozwiązań do wdrożenia zmian organizacyjnych w firmie.