Modele procesów biznesowych
Grupa produktów zawierająca przykładowe przebiegi procesów wraz z plikiem źródłowym możliwym do otworzenia w narzędziu Visual Paradigm oraz raportem dostosowanym do dalszego mapowania procesów biznesowych przez zespół analityków w firmie lub przy współudziale ekspertów Nova Praxis.
Każdy z oferowanych Państwu diagramów procesów zawiera ciąg kolejnych czynności niezbędnych do realizacji danego procesu; szczegółowy opis danego kroku; przypisanie czynności do osób odpowiedzialnych za ich realizację oraz jasno wyznaczony początek oraz koniec procesu. W wybranych miejscach zdefiniowano również występujące w przebiegu artefakty, obrazujące dokumenty konieczne do wykonania zadania lub będące wynikiem realizacji czynności
Opracowane szablony diagramów można w prosty sposób rozbudowywać dostosowując jest do własnych potrzeb. Po zakupie dowolnego procesu użytkownik otrzymuje dostęp do materiałów video prezentujących możliwości narzędzia Visual Paradigm oraz zawierające podstawowe szkolenie dotyczące procesów biznesowych.
Mapa połączeń procesów logistycznych
Model procesu logistycznego prezentuje połączenia między siedmiona procesami biznesowymi realizowanymi przez Dział Logistyki. Mapa połączeń uwzględnia kolejne procesy realizowane w ramach Zespołu Obsługi Dostawców oraz pracowników Magazynu. Model uwzględnia proces związany z zamówieniem towaru jego oraz jego przyjęciem co wspierane jest przez wybór dostawcy oraz wynikający z tego proces okresowej kontroli dostawców. Dodatkowo mapa zawiera proces wysyłki zamówienia do Klienta oraz bardzo istotne dla Działu Logistyki przesunięcia międzymagazynowe. Zwieńczeniem większości działań magazynowych jest proces inwentaryzacji magazynu, który również oferowany jest w ramach dostępnych produktów.
Szczegółowe diagramy procesów dostępne są w sklepie poniżej, w razie zainteresowania zapraszamy do wcześniejszego zapoznania się ze szczegółowym opisem każdego produktu.
Mapa połączeń procesów sprzedażowych
Model procesu sprzedażowego prezentuje połączenia między ośmioma procesami biznesowymi realizowanymi przez Dział Sprzedaży. Mapa połączeń uwzględnia kolejne etapy sprzedaży począwszy od jej planowania poprzez poszukiwanie szans sprzedażowych oraz udział w przetargach. Następnie ujęte są elementy ofertowania od przygotowania umowy handlowej czego wynikiem jest przygotowanie i podpisanie z Klientem umowy handlowej. W modelu uwzględniono również procesy pospredażowe takie jak uruchomienie umowy oraz realizacja zamówienia z niej wynikającego. Ostatnim etapem uwzględnionym w opracowanym modelu jest obsługa procesu reklamacji.
Szczegółowe diagramy procesów dostępne są w sklepie poniżej, w razie zainteresowania zapraszamy do wcześniejszego zapoznania się ze szczegółowym opisem każdego produktu.